venerdì 31 gennaio 2020

The january challenge - day 31


The January Challenge 2020, Day 31 - Celebrate! 
Congratulations! You’ve made it to the last day of The January Challenge 2020. 
It doesn’t matter if you’ve done one or thirty-one challenges – today, we’re ending the month with celebration. Today’s challenge is to celebrate your creativity! You could create a January souvenir, make yourself a medal, have a dance – do whatever it is you love to do, in whatever way you love to do it. Go you… 
This isn’t where the journey ends. We hope that your creative January turns into a creative February – look out for the next steps coming to you very soon. Congratulations, Challengers!

Siamo al 31 giorno, l'ultimo della sfida. Ho scoperto dell'esistenza del gruppo "64MillionArtists" e di questa sfida da un libro che ho letto l'anno scorso. Mi ero detta "ci provo, perchè no?" Mi sono divertita, tanto. Mi spiace solo aver saltato una delle giornate, la 27, che a dire la verità una idea l'avevo ma non l'ho messa in atto.. pazienza.
Ci riproverò il prossimo anno! Intanto... festeggiamo!


Nessun commento:

Posta un commento